فرش وقالي فرش وقالي .

فرش وقالي

مبل شويي

مبل شويي

مبل از ديرباز يكي از ملزومات خانه هاي ايرانيان بوده است و ايرانيان اعتقاد دارند كه مبل به خانه و فضاي آن گرمي و صفا مي بخشد و با وجود قرار گرفتن ايران در مسير مدرنيته و اختراع كفپوش هاي متفاوت هنوز هم مبل در خانه هر ايراني پيدا مي شود. در حال حاضر يكي از دغدغه هاي افراد شست و شوي مبل هاي خانه است. پيدا كردن يك مبل شويي معتبر كه با دقت و تعهد مبل هاي شما را شسته و آنها را مثل روز اول به شما تحويل دارد، سخت و زمان بر است اما قاليشويي سه سوت اين مسير را براي شما هموار كرده است. تخصص ما شستن انواع مبل هاي دستباف و ماشيني است و قول ما شستشوي مبل شماست به گونه اي كه تجربه خريد يك مبل جديد براي شما پديدار شود.

شستشوي مبل

به اعتقاد ما مبلمان خانه شما، حكم قلب آن را دارد زيرا از بزرگترين لوازم خانه محسوب مي شود و جلوه خاصي به خانه ما مي دهد. يادتان هست وقتي قرار بود براي منزل خود مبلمان تهيه كنيد چقدر از اين فروشگاه به آن فروشگاه رفتيد تا براي خانه تان مبلماني بخريد كه با خود جلوه و شكوه همراه آورد. به مرور زمان مبلمان شما كثيف مي شود، رنگ و رويش كدر مي شود، جلوه اش كم مي شود. ما هستيم تا نذاريم خانه شما از تپش بايسته. تخصص ما مبل شويي در منزل است و قول ما تحويل مبلماني است كه از روز اولش هم باشكوه تر است.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۵:۴۶ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

رفوگري در تهران

اولين مرحله رفوگري فرش در قاليشويي سه سوت ، شيرازه دوزي است. در اين مرحله رفوگر نخ متناسب با شيرازه قبلي فرش را انتخاب كرده و اقدام به ترميم شيرازه فرش مي نمايد. در اين مرحله هم رنگ بودن نخ جديد شيرازه با نخ قبلي مسئله مهمي است كه بخش ترميم شده را با بخش هاي قبلي يكسان مي كند.

مرحله دوم به اصطلاح پل سازي است. در اين مرحله در صورتي كه چله هاي فرش آسيب ديده باشد، رفوگر تمامي چله ها را با نخ مشابه و همرنگ بازسازي مي كند.

از اين مرحله به بعد بسته به نوع آسيب وارد شده، نوع عمليات ترميم و رفوگري فرش نيز متفاوت است. به عنوان مثال براي بيدخوردگي فرش كه سخت ترين نوع رفوگري است و به تجربه بالايي نياز دارد، ترميم هر دو سمت رو و زير فرش بايد ترميم شود. اما به هر حال آنچه در ادامه تمام انواع رفوها رخ مي دهد، اصلاح وضعيت فرش و تعويض بخش هاي آسيب ديده است. اين بخش ها مي تواند تار و پود فرش و يا حتي تگ تگ گره هاي فرش باشد.

رفوي فرش چيست؟

رفوگري فرش يا همان رفو كردن فرش هنر و مهارتي است كه پس از هنر قالي‌بافي ايجاد شده است. عامل ايجاد آن نيز نيازي بوده است كه در رابطه با ترميم و اصلاح انواع آسيب‌ديدگي‌هاي فرش و قالي به وجود آمده است. طبيعي است كه هر فرش و قالي ممكن است در معرض فساد و آسيب‌ديدگي قرار داشته باشد و با گذشت زمان به‌تدريج دچار آسيب‌ها و لطمه‌هايي شود. در نتيجه تا زماني كه استفاده از فرش و قالي در زندگي ما مطرح است هنر و مهارت رفو كردن فرش نيز همچنان به حيات خود ادامه خواهد داد.

در واقع مي‌توان گفت هنر رفوگري فرش مكمل هنر فرش‌بافي و قالي‌بافي است.

رفوگري فرش كاري است كه معمولا براي انجام آن نياز به داشتن تجربه و مهارت خاصي وجود دارد.

اشخاصي كه اقدام به رفوگري در تهران  مي‌كنند مي‌بايست سابقه طولاني در زمينه بافت فرش، رنگرزي، شناخت رنگ‌هاي فرش و مواد اوليه فرش داشته باشند.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۱:۰۳ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

بهترين قاليشويي در تهران

كارخانه قالي شويي سه سوت، از جمله قاليشويي هاي پيشرو در صنعت شستشو و خدمات فرش در تهران مي باشد. قاليشويي سه سوت عضو رسمي اتحاديه قاليشويان تهران مي باشد اين قالي شويي متخصص در شستشوي انواع فرش ماشيني، قالي گل ابريشم، فرش دستباف، انواع گليم، موكت، مبلمان اداري و مبلمان خانگي، قاليچه مي باشد كه خدمات خود را در كليه مناطق تهران در تمامي روزهاي هفته و ايام سال تنها با يك تماس ارائه مي نمايد. همشهريان محترمي كه در جستجوي قاليشويي خوب در تهران هستند هم اكنون با خيالي آسوده مي توانند بهترين قالي شويي در تهران را انتخاب نموده و ما را مفتخر به ارائه خدمات نمايند. قالي شويي سه سوت دائما در حال ارتقا تجيهزات و سطح خدمات خود مي باشد و اين نويد را به همشهريان محترم در تهران مي دهيم كه بهترين خدمات قالي شويي و فرش را با قاليشويي سه سوت تجربه خواهند نمود. ارائه خدمات در تمامي نقاط تهران تنها با يك تماس ميسر است. قالي شويي سه سوت اوقاتي خوش را براي شما آرزومند است، جهت آگاهي از هزينه خدمات، آدرس و شماره تماس شعبه هاي قالي شويي سه سوت از شما دعوت مي نماييم بخش هاي مختلف سايت را مشاهده نماييد.

 كارخانه قاليشويي سه سوت در تهران انواع خدمات ويژه شستشوي مبل در محل تحت نظارت مشتري را انجام مي دهد، شما مي توانيد هم اكنون در نقطه از شهر تهران هستيد، با جست و جوي شماره تلفن بهترين قاليشويي  با ما تماس بگيريد تا در اسرع وقت همكاران ما به محل اعزام شوند.

 

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۱۸ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

كارخانه قاليشويي

شايد بتوان قالي را مهم‌ترين عنصر هر خانه ايراني ناميد. به تبع آن شستشو و‌ نظافت آن هم از اهميت بسياري برخوردار است. حال با علم به اين نكته مي‌خواهيم يكي از اصيل‌ترين قاليشويي‌هاي تهران را با قدمتي چندين ساله معرفي كنيم. قاليشويي سه سوت با استفاده از بهترين مواد شوينده و دستگاه‌هاي قاليشويي نوين، توانسته خدماتي رضايت بخش را تقديم مشتريان كند. در ادامه با روند كار اين قاليشويي آشنا خواهيد شد.

كارخانه قاليشويي سه سوت

كارخانه قاليشويي سه سوت بزرگترين و مجهزترين قالي شويي، با استفاده از بهترين مواد شوينده و دستگاه هاي قاليشويي روز دنيا، بهترين خدمات رساني را براي مشتريان فراهم كرده است. سه سوت با بيش ترين سابقه درخشان در امر شستشوي انواع فرش هاي هاي دستباف و ماشيني، بالاترين كيفيت و رضايت را در سراسر تهران و البرز و تبريز جلب نموده است. كارخانه قاليشويي سه سوت با بهره گيري از روش هاي شستشوي مخصوص هر فرش و همچنين خبره ترين كاركنان، بهترين خدمات جهت خدمت رساني به مردم فراهم آورده است.

مزاياي استفاده از قاليشويي سه سوت

استفاده از دستگاه هاي مجهز و روز دنيا در شستشوي فرش

پرسنل حرفه اي و ماهرترين رفوگر ها

ضمانتنامه كتبي براي تمامي خدمات

ارائه خدمات در 7 روز هفته، حتي روزهاي تعطيل رسمي

سرويس دهي در سراسر مناطق تهران، كرج و تبريز

شستشو و آبكشي تمامي فرشها به صورت اسلامي

امكان ثبت سفارش آنلاين در 24 ساعت شبانه روز

اميدوارم با خواندن متن كوتاه بالا، بتوانيد بهترين كارخانه قاليشويي را براي شست وشوي فرش هاي خود پيدا كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۵۷ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

قاليشويي در شمال تهران

قاليشويي در شمال تهران | در همه ي منازل در هر جاي دنيا فرش يكي از اجزا اصلي منزل به حساب مي آيد كه اين موضوع در ايران و منزل هاي ايراني ها از توجه بيشتري برخوردار است. از همان گذشته هاي دور تا كنون تميزي و نظافت فرش از اهميت ويژه اي برخوردار بوده است. در گذشته فرش ها را خود انسان ها در حياط ، كوچه ، پشت بوم يا بالكن و با استفاده از دست هاي خود مي شستند اما اكنون ديگر قاليشويي ها جايگزين اين روش هاي سنتي و قديمي شده اند و بيش از ۸۰ درصد مردم فرش هاي خود را به قاليشويي هاي مختلف مي دهند و كمتر كساني پيدا مي شوند كه از اين روش هاي سنتي و قديمي براي تميز نمودن فرش هايشان استفاده نمايند.

در قاليشويي ها به دليل اينكه فرش ها به صورت اتوماتيك شسته مي شوند و هيچ گونه دخالت دستي در اين روش صورت نميگيرد دقت كار بالا مي رود و همينطور به دليل اينكه از مواد شوينده ي استاندارد استفاده مي شود كيفيت و تميزي فرش ها دو برابر مي شود. اگر هر نوع مواد آلوده كننده اي روي فرش ريخت براي افزايش طول عمر فرش و نگهداري از آن بلافاصله فرش را با يك دستمال نم دار تميز كنيد و دقت داشته باشيد موادي مانند نوشابه به هيچ وجه روي فرش نريزد زيرا نوشابه موجب پوسيدگي فرش مي شود. با استفاده از بروز ترين دستگاه ها و ماشين آلات صنعتي و افرادي مجرب ، آموزش ديده و متعهد آماده ي خدمت رساني مي باشد.

قاليشويي در  شمال تهران با استفاده از امكانات پيشرفته ي خود توانسته اعتماد مشتريان را به خود جلب كند و به افزايش طول عمر فرش هاي شما كمك كند .در قاليشويي شمال شهر مدت زمان تحويل دادن فرش ها به قاليشويي تا زمان تحويل گرفتن تميز و كاور شده ي فرش ها بيشتر از ۲ الي ۳ روز طول نمي كشد.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۴:۴۲ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

سفارش انلاين قاليشويي

قاليشويي فقط كار شستشوي فرش را انجام نمي دهد بلكه خدمات زيادي را در زمينه ي تمام كفپوش هاي بافته شده ارائه مي دهد.

قاليشويي در واقع يك مركز خدماتي است كه معمولا در فصل خانه تكاني از ذهن هر خانم خانه‌داري مي‌گذرد تا براي شستشوي فرش هاي خانه با آن تماس بگيرد. اما آيا همه‌ي قاليشويي ها خدمات يكسان و با كيفيتي را ارائه مي دهند؟ و سوال بعدي اينجاست كه آيا شما فرش هايتان را خوب مي شناسيد؟ مي‌دانيد متريال تشكيل دهنده آنها چيست؟ مي‌دانيد استاندارد شستشوي آنها چيست؟

قاليشويي سه سوت تا به امروز ميليون ها فرش را در سطح پايتخت شسته و به صاحبانش تحويل داده است. اين قاليشويي براي رضايت مشتريانش همواره تلاش كرده تا برترين و تخصصي ترين خدمات را در قالب يك مركز قاليشويي سازمان يافته و منظم ارائه كند. خدماتي در زمينه ترميم و شستشوي فرش و هم خانواده هاي فرش كه شامل 32 خدمت مهم به جهت حفظ سلامت كف پوش هاي خانگي.

كيفيت بالاي شستشو

هر فرش بافته شده با هر نوع اليافي نياز به اطلاعات خودش براي شستشو دارد. مثلا فرش هاي بافته شده با الياف ابريشمي بسيار حساس و ظريف‌اند و درشستشوي آنها بايد دقت شود تا به آن آسيبي وارد نشود. يا براي مثال فرش دستباف نوع پشم ممكن است در اثر خيس شدن رنگ هاي آن با هم تداخل پيدا كنند پس بايد از مواد شوينده خاص براي شستشوي اين نوع فرش استفاده كرد. تنها فرش هاي ماشيني هستند كه به دليل استفاده از الياف نخي نايلوني خيلي دچار مشكل از لحاظ شستشو نمي شوند و هرچند كه آنها هم به صورت مكانيزه و در پروسه زماني خود شسته مي‌شوند تا دچار مشكل تداخل رنگي نشوند.
دركل به موارد بالا اشاره كرديم تا با ماهيت كلي يك قالي شويي متخصص و با تجربه آشنا شويد. در قاليشويي سه سوت به دليل ساختار سازماني دقيقي كه توسط مشاورين كسب و كار حرفه اي و صاحب نام تبيين و تعيين شده است. پروسه دريافت تا تحويل، وفق داده شده كه با زندگي شهري و مكانيزه امروز فقط 48 ساعت مي باشد. يعني كرنومتر سفارش از زمان دريافت فرش شروع به كار مي‌كند، فرش به كارخانه قاليشويي سه سوت مي رسد، وارد فرايند شستشو شده و در يك سيستم اتوماتيك و مكانيزه آبگيري، شستشو با مواد مناسب فرش، انتقال به گرمخانه و در نهايت پس از خشك شدن كامل به بسته بندي و انبار فرش هاي شسته شده انتقال داده مي شود تا دوباره بارگيري شده و در سلامت كامل به خانه مشتري بازگردد.

سفارش آنلاين

به منظور سفارش شستشوي فرش دستباف، ماشيني، موكت وخدمات مربوط به فرش همين الان ميتوانيد از طريق اين سامانه به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت كنيد و به راحتي مرحله به مرحله در جريان پروسه شستشوي فرش خود باشيد. از اين رو از طريق دكمه سفارش آنلاين قاليشويي در سايت مي توانيد درخواست خود را ثبت كنيد.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۰۰ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

سفارش انلاين قاليشويي

قاليشويي فقط كار شستشوي فرش را انجام نمي دهد بلكه خدمات زيادي را در زمينه ي تمام كفپوش هاي بافته شده ارائه مي دهد.

قاليشويي در واقع يك مركز خدماتي است كه معمولا در فصل خانه تكاني از ذهن هر خانم خانه‌داري مي‌گذرد تا براي شستشوي فرش هاي خانه با آن تماس بگيرد. اما آيا همه‌ي قاليشويي ها خدمات يكسان و با كيفيتي را ارائه مي دهند؟ و سوال بعدي اينجاست كه آيا شما فرش هايتان را خوب مي شناسيد؟ مي‌دانيد متريال تشكيل دهنده آنها چيست؟ مي‌دانيد استاندارد شستشوي آنها چيست؟

قاليشويي سه سوت تا به امروز ميليون ها فرش را در سطح پايتخت شسته و به صاحبانش تحويل داده است. اين قاليشويي براي رضايت مشتريانش همواره تلاش كرده تا برترين و تخصصي ترين خدمات را در قالب يك مركز قاليشويي سازمان يافته و منظم ارائه كند. خدماتي در زمينه ترميم و شستشوي فرش و هم خانواده هاي فرش كه شامل 32 خدمت مهم به جهت حفظ سلامت كف پوش هاي خانگي.

كيفيت بالاي شستشو

هر فرش بافته شده با هر نوع اليافي نياز به اطلاعات خودش براي شستشو دارد. مثلا فرش هاي بافته شده با الياف ابريشمي بسيار حساس و ظريف‌اند و درشستشوي آنها بايد دقت شود تا به آن آسيبي وارد نشود. يا براي مثال فرش دستباف نوع پشم ممكن است در اثر خيس شدن رنگ هاي آن با هم تداخل پيدا كنند پس بايد از مواد شوينده خاص براي شستشوي اين نوع فرش استفاده كرد. تنها فرش هاي ماشيني هستند كه به دليل استفاده از الياف نخي نايلوني خيلي دچار مشكل از لحاظ شستشو نمي شوند و هرچند كه آنها هم به صورت مكانيزه و در پروسه زماني خود شسته مي‌شوند تا دچار مشكل تداخل رنگي نشوند.
دركل به موارد بالا اشاره كرديم تا با ماهيت كلي يك قالي شويي متخصص و با تجربه آشنا شويد. در قاليشويي سه سوت به دليل ساختار سازماني دقيقي كه توسط مشاورين كسب و كار حرفه اي و صاحب نام تبيين و تعيين شده است. پروسه دريافت تا تحويل، وفق داده شده كه با زندگي شهري و مكانيزه امروز فقط 48 ساعت مي باشد. يعني كرنومتر سفارش از زمان دريافت فرش شروع به كار مي‌كند، فرش به كارخانه قاليشويي سه سوت مي رسد، وارد فرايند شستشو شده و در يك سيستم اتوماتيك و مكانيزه آبگيري، شستشو با مواد مناسب فرش، انتقال به گرمخانه و در نهايت پس از خشك شدن كامل به بسته بندي و انبار فرش هاي شسته شده انتقال داده مي شود تا دوباره بارگيري شده و در سلامت كامل به خانه مشتري بازگردد.

سفارش آنلاين

به منظور سفارش شستشوي فرش دستباف، ماشيني، موكت وخدمات مربوط به فرش همين الان ميتوانيد از طريق اين سامانه به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت كنيد و به راحتي مرحله به مرحله در جريان پروسه شستشوي فرش خود باشيد. از اين رو از طريق دكمه سفارش آنلاين قاليشويي در سايت مي توانيد درخواست خود را ثبت كنيد.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۶:۵۴ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

انتخاب قاليشويي خوب در آزادي

قاليشويي هاي زيادي در تهران فعاليت مي كنند. در بين اين قاليشويي هابرخي از آنها سابقه طولاني دارند، و جزو بهترين ها محسوب مي شوند. در بين اين قاليشويي ها دسته اي هم وجود دارند كه تازه شروع به فعاليت كرده اند و با جان و دل براي مشتري خدمات ارائه مي دهند.

در هر منطقه از تهران قاليشويي هاي متعددي فعاليت مي كند، برخي از قاليشويي ها شعب هاي متعددي در مناطق مختلف تهران دارند ، با قاليشويي در آزادي تماس بگيريد،تا خدمات بيشتر و بهتري ارائه دهند.

سرويس دهي قاليشويي ها در فصل هاي مختلف متفاوت مي باشد. معمولا زماني كه خانه تكاني ها زياد مي شود ، فعاليت قاليشويي ها هم بالا مي رود و زمان خدمات رساني مدت بيشتري طول مي كشد. تا حد امكان سعي كنيد قالي هاي خود را در زمان هايي كه فكر مي كنيد خلوت تر مي باشد برا ي شستشو ارسال كنيد.

5 نكته براي شستن بهتر قالي كه قاليشويي مجاز بايد رعايت كند:

براي شستن قالي از مواد شوينده اسيدي و قليايي استفاده نكنيد. شوينده هايي از قبيل پودر لباسشويي دستي ، شامپو فرش مواد مناسبي براي ششستن مي باشند.
براي شستن فرش از آب داغ استفاده نكنيد، آب ولرم مناسب اين كار مي باشد ، زيرا هم كثيفي ها را مي برد و هم باعث سالم ماندن بافت و رنگ فرش مي شود.
در حين شستشو از فرچه هاي نرم استفاده كنيد و به آرامي آن را در سطح فرش فشار دهيد ، ضربه هاي محكم و پر فشار موجب از بين بردن بافت فرش مي شود.
پس از شستشوي فرش بهتر است آن را لول كرده و در سطح تميزي قرار داده تا آب اضافي آن خارج شود ، توجه داشته باشيد اگر فرش تان رنگ پس مي دهد آن را به صورت ايستاده در طولاني مدت قرار ندهيد ،زيرا ريشه هاي فرش كه عموما سفيد رنگ است ، ممكن است تغيير رنگ دهد، يا زرد شود.
براي خشك كردن فرش سعي كنيد آن را در آفتاب مستقيم قرار ندهيد ، اگر هم فضاي شما رو به آفتاب هست يا آن را به پشت پهن كنيد يا اينك فقط در حد چند ساعت كه خشك شود در معرض آفتاب قرار دهيد.
نكته پاياني اينكه براي شستن قالي، بهتر است با بهترين قاليشويي در تهران تماس بگيريد تا خدمات حرفه اي دريافت كنيد.
انواع دستگاههاي قاليشويي در آزادي

براي شستشوي فرش و قالي از دستگاه هاي زيادي استفاده مي شود. هر قاليشويي با توجه به نوع شستشو و بودجه اش مي تواند ماشين آلات خريداري نمايد. در سال هاي قبل اغلب قاليشويي ها به روش هاي سنتي فرش ها را مي شستند. اما با گذشت زمان و توليد دستگاه هاي قاليشويي ، اغلب كارخانه ها اقدام به خريد دستگاه كردند. دستگاه هاي قاليشويي دستي از اولين دستگاههاي موجود در بازار براي شستشوي فرش بود، كه هنوز هم در خيلي از كارخانه ها از آن استفاده مي شود. اما دستگاه هاي قاليشويي دستي نياز به يك اپراتور دارد كه با دستگاه كار كند.

دستگاه هاي به روزتر و مدرن تري نيز توليد شده است كه  قاليشويي در آزادي مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه قاليشويي نيمه اتوماتيك ، دستگاه قاليشوي اتوماتيك، دستگاه آبگير قاليشويي ، دستگاه گردگير قاليشويي ، دستگاه خشك كن قالي و… از جمله دستگاه هاي قاليشويي است كه كاربرد زيادي دارند.

 

 

برچسب: قاليشويي مجاز - ارزان ترين و با كيفيت ترين قاليشويي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۰۴ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)

مبل شويي ارزان

 شست و شوي مبل كار بسيار راحتي است اما نياز به وقت ، لوازم شستشوي مناسب و همچنين مهارت دارد.

مي توانيد براي شست شوي مبل هاي منزل خود از طريق سفارش هاي آنلاين قاليشويي سفارش خود را ثبت كنيد.

خدمات مبل شويي در منزل :
خدمات شست و شوي مبل شامل مواردي چون
كوسن
پشتي
مبل
و به طور كلي هر پارچه اي كه از يك حجم خاص ساخته شده و نياز به شستشو دارد ، مي شود.
انواع مبلمان كلاسيك و مدرن
تشكچه
مراحل شست و شوي مبل در منزل
لكه‌گيري با پاك‌كننده‌هاي مخصوص
شست‌شو با دستگاه است
آبگيري
مبل شويي در منزل ،امروزه دغدغه بسياري از خانواده ها مي باشد.

مبل ها به دلايل مختلفي كثيف مي شوند:

خرده هاي غذا و آشغال هاي ريز در لابه لاي آن جمع مي شوند

انواع و اقسام نوشيدني ها روي آن مي ريزند.

گرد و غبار ، خاك و آلودگي هاي ديگر را در الياف خود دارند.

اهميت شستشوي مبلمان بالاست و براي خراب نشدن مبل هايمان بايد بهترين روش را انتخاب نماييم.

با پيشرفت تكنولوژي و استفاده از شست‌شوهاي مكانيزه، كار راحت شده است و شما مي توانيد به‌راحتي و با خيال راحت، شست‌شوي مبلمان‌تان را به يك مبل شويي ارزان بسپاريد.

 

 

برچسب: مبل شويي مجاز - ارزان ترين و با كيفيت ترين قاليشويي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۸:۴۵ توسط:اميرحسين عاليقدري موضوع: نظرات (0)