فرش وقالی فرش وقالی .

فرش وقالی

مراحل شست و شوی فرش

قبل از اقدام به نظافت فرش، ابتدا یک کارشناس به بررسی ان می پردازد. مرحله دوم برای خاک گیری و وکیوم کردن فرش دست بافت است. در این مرحله فرش دست بافت باید به مدت 20 تا 30 دقیقه تنها با آب خالی خیسانده شود. مرحله چهارم وقت شست و شوی فرش دست بافت به وسیله مواد شوینده گیاهی ارگانیک می باشد. که طی ان از بهم ریختگی رنگ های استفاده شده در نخ فرش نیز جلوگیری می شود.

فرش آبکشی شده و دوباره با شوره های گیاهی شست و شو می شود. این مرحله فرش به وسیله آبگیرهای لوله های آبگیری می شود. در فصل گرم برای خشک کردن این نوع فرش باید به آن ها آفتاب داده شود و در فصل های سرد برای خشک کردن باید به آن ها گرما دهی انتقال یابد. بعد از شست و شوی کامل فرش نیز باید مورد بررسی کارشناسان قالیشویی سه سوت قرار داده شود تا از صحت تمیز شدن آن اطمینان حاصل شود. در نهایت اتوکشی و در کاور فرش برای ارسال انجام می شود.

نظارت کارشناس بر نحوه عملکرد پرسنل در قالیشویی نیاوران

در صورتی که کارشناس قالیشویی سه سوت تمیز و پاکیزه شدن فرش را تایید نکند، در نتیجه تمام مراحل باید دوباره انجام شود. به این ترتیب با خیال آسوده می توانید به قالیشویی در نیاوران اعتماد کنید و از خدمات ان ها بهره مند شوبد. از آنجایی که شست و شوی فرش دست بافت کار هر کسی نیست، یک شرکت باید بتواند سال ها تجربه جمع کند تا  بتواند به درجه موفقیت و کسب اعتماد مشتری دست پیدا کند.

 

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۲:۲۰ توسط:امیرحسین عالیقدری موضوع: نظرات (0)