فرش وقالی فرش وقالی .

فرش وقالی

انتخاب قالیشویی خوب در آزادی

قالیشویی های زیادی در تهران فعالیت می کنند. در بین این قالیشویی هابرخی از آنها سابقه طولانی دارند، و جزو بهترین ها محسوب می شوند. در بین این قالیشویی ها دسته ای هم وجود دارند که تازه شروع به فعالیت کرده اند و با جان و دل برای مشتری خدمات ارائه می دهند.

در هر منطقه از تهران قالیشویی های متعددی فعالیت می کند، برخی از قالیشویی ها شعب های متعددی در مناطق مختلف تهران دارند ، با قالیشویی در آزادی تماس بگیرید،تا خدمات بیشتر و بهتری ارائه دهند.

سرویس دهی قالیشویی ها در فصل های مختلف متفاوت می باشد. معمولا زمانی که خانه تکانی ها زیاد می شود ، فعالیت قالیشویی ها هم بالا می رود و زمان خدمات رسانی مدت بیشتری طول می کشد. تا حد امکان سعی کنید قالی های خود را در زمان هایی که فکر می کنید خلوت تر می باشد برا ی شستشو ارسال کنید.

5 نکته برای شستن بهتر قالی که قالیشویی مجاز باید رعایت کند:

برای شستن قالی از مواد شوینده اسیدی و قلیایی استفاده نکنید. شوینده هایی از قبیل پودر لباسشویی دستی ، شامپو فرش مواد مناسبی برای ششستن می باشند.
برای شستن فرش از آب داغ استفاده نکنید، آب ولرم مناسب این کار می باشد ، زیرا هم کثیفی ها را می برد و هم باعث سالم ماندن بافت و رنگ فرش می شود.
در حین شستشو از فرچه های نرم استفاده کنید و به آرامی آن را در سطح فرش فشار دهید ، ضربه های محکم و پر فشار موجب از بین بردن بافت فرش می شود.
پس از شستشوی فرش بهتر است آن را لول کرده و در سطح تمیزی قرار داده تا آب اضافی آن خارج شود ، توجه داشته باشید اگر فرش تان رنگ پس می دهد آن را به صورت ایستاده در طولانی مدت قرار ندهید ،زیرا ریشه های فرش که عموما سفید رنگ است ، ممکن است تغییر رنگ دهد، یا زرد شود.
برای خشک کردن فرش سعی کنید آن را در آفتاب مستقیم قرار ندهید ، اگر هم فضای شما رو به آفتاب هست یا آن را به پشت پهن کنید یا اینک فقط در حد چند ساعت که خشک شود در معرض آفتاب قرار دهید.
نکته پایانی اینکه برای شستن قالی، بهتر است با بهترین قالیشویی در تهران تماس بگیرید تا خدمات حرفه ای دریافت کنید.
انواع دستگاههای قالیشویی در آزادی

برای شستشوی فرش و قالی از دستگاه های زیادی استفاده می شود. هر قالیشویی با توجه به نوع شستشو و بودجه اش می تواند ماشین آلات خریداری نماید. در سال های قبل اغلب قالیشویی ها به روش های سنتی فرش ها را می شستند. اما با گذشت زمان و تولید دستگاه های قالیشویی ، اغلب کارخانه ها اقدام به خرید دستگاه کردند. دستگاه های قالیشویی دستی از اولین دستگاههای موجود در بازار برای شستشوی فرش بود، که هنوز هم در خیلی از کارخانه ها از آن استفاده می شود. اما دستگاه های قالیشویی دستی نیاز به یک اپراتور دارد که با دستگاه کار کند.

دستگاه های به روزتر و مدرن تری نیز تولید شده است که  قالیشویی در آزادی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه قالیشویی نیمه اتوماتیک ، دستگاه قالیشوی اتوماتیک، دستگاه آبگیر قالیشویی ، دستگاه گردگیر قالیشویی ، دستگاه خشک کن قالی و… از جمله دستگاه های قالیشویی است که کاربرد زیادی دارند.

 

 

برچسب: قالیشویی مجاز - ارزان ترین و با کیفیت ترین قالیشویی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۰۴ توسط:امیرحسین عالیقدری موضوع: نظرات (0)