فرش وقالی فرش وقالی .

فرش وقالی

مراحل مبل شویی در منزل

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده که دستگاه شستشوی مبل در منزل قالیشویی سه سوت چگونه کار می کند؟

در پاسخ باید بگوییم بخاری که از این دستگاه با درجه بالا خارج می‌شود و بر روی مبل قرار می‌گیرد برای از بین بردن گرد و غبار و بقیه ذرات از سطوح مبل خیلی موثر می باشد. به این طریق گرد و خاک را از بین برده و اثرات خیسی هم از بین خواهد رفت و جمع شدن و خراب شدن پارچه هم در این روش کاهش می یابد و در عرض چند ساعت همه مبل‌ها تمیز می شود.

 این روش که همان روش بخارشوی خودمان است، علاوه بر این که مبل را خیلی تمیز می کند، هزینه آن هم کمتر است و در سرویس مبل شویی در منزل و انواع پارچه‌ها نیز استفاده می گردد.

 در این مدل شستن از مواد شوینده و شامپوی خشک استفاده می‌گردد و خاک کاملا از بین رفته و در کمترین زمان خشک می گردد؛ در واقع بلافاصله بعد از شستشو می توان از مبل استفاده نمود.

 محلول فوم با فشار بر روی مبل می نشیند و بر روی لکه‌ها قرار می گیرد و در کمترین زمان با لکه‌ها درگیر می شود. همچنین شما می‌توانید مقدار آن را هم کنترل نمایید.

در این شیوه احتمال رطوبت کمتر است و برای خشک شدن و پاک کردن فومی که بر روی مبل قرار گرفته از مکنده دستگاه استفاده می شود.

 همه آلودگی‌ها به همراه آب و کف مکیده می‌شود و وارد مخزن آب‌های کثیف دستگاه می گردد. 

در آخر به نکته ای اشاره می کنم که بایستی توجه زیادی به آن داشت و این است که مبل شویی در منزل یک کار اصولی و تخصصی است و بایستی توسط افراد ماهر قالیشویی مجاز انجام شود، پس از سپردن مبل هایتان به افراد ناماهر در جهت شست و شو پرهیز کنید.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۵۰ توسط:امیرحسین عالیقدری موضوع: نظرات (0)