فرش وقالی فرش وقالی .

فرش وقالی

قالیشویی در شمال تهران

قالیشویی در شمال تهران | در همه ی منازل در هر جای دنیا فرش یکی از اجزا اصلی منزل به حساب می آید که این موضوع در ایران و منزل های ایرانی ها از توجه بیشتری برخوردار است. از همان گذشته های دور تا کنون تمیزی و نظافت فرش از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. در گذشته فرش ها را خود انسان ها در حیاط ، کوچه ، پشت بوم یا بالکن و با استفاده از دست های خود می شستند اما اکنون دیگر قالیشویی ها جایگزین این روش های سنتی و قدیمی شده اند و بیش از ۸۰ درصد مردم فرش های خود را به قالیشویی های مختلف می دهند و کمتر کسانی پیدا می شوند که از این روش های سنتی و قدیمی برای تمیز نمودن فرش هایشان استفاده نمایند.

در قالیشویی ها به دلیل اینکه فرش ها به صورت اتوماتیک شسته می شوند و هیچ گونه دخالت دستی در این روش صورت نمیگیرد دقت کار بالا می رود و همینطور به دلیل اینکه از مواد شوینده ی استاندارد استفاده می شود کیفیت و تمیزی فرش ها دو برابر می شود. اگر هر نوع مواد آلوده کننده ای روی فرش ریخت برای افزایش طول عمر فرش و نگهداری از آن بلافاصله فرش را با یک دستمال نم دار تمیز کنید و دقت داشته باشید موادی مانند نوشابه به هیچ وجه روی فرش نریزد زیرا نوشابه موجب پوسیدگی فرش می شود. با استفاده از بروز ترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و افرادی مجرب ، آموزش دیده و متعهد آماده ی خدمت رسانی می باشد.

قالیشویی در  شمال تهران با استفاده از امکانات پیشرفته ی خود توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و به افزایش طول عمر فرش های شما کمک کند .در قالیشویی شمال شهر مدت زمان تحویل دادن فرش ها به قالیشویی تا زمان تحویل گرفتن تمیز و کاور شده ی فرش ها بیشتر از ۲ الی ۳ روز طول نمی کشد.

 

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۴:۴۲ توسط:امیرحسین عالیقدری موضوع: نظرات (0)